Anna o Janne

I tisdags var vi hemma hos Anna och janne och hälsade på runt 5 tiden. Julia gosade med Anna och janne och vi satt och prata. Anna lagade även pasta carbonara och sedan visade jag de kläder jag hade köpt. Anna blev kär i de så hon sa att hon nästa dag skulle ner och köpa de. Hon sa även att vi har samma stil. Haha efter 5 år vet jag vad hon tycker om för kläder! Vid nio bar det av hemåt för att Julia skulle upp till dagis dagen efter.

Innan dess så hade vi alla varit hemma hos mamma för att min gudmor kom och hälsade på. Var jättekul att träffa henne igen för ibland blir det inte så ofta. Vi åt på spizy hot fast mamma hämtade hem maten. Efter det gick vi ner till igor på stan och Marianne köpte julklappar till oss, min bror fick en skateboard och jag fick presentkort på Vero Moda. Behövs verkligen då jag rensat ur alla mina kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar