Firade Rosanna

Åkte till Surahammar för att fira att Rosanna fyllde år, tåget skulle gå vid ett och hade bestämt att jag skulle vänta på chrille vid punkt och sen skulle vi gå ner till stationen. Väntade och väntade på honom men han kom aldrig, kl gick och jag trodde jag kanske hade missat honom så gick ner till stationen men där var han inte så gick tillbaka till punkt och väntade. Hade missat honom och tyvärr missade vi tåget. Ringde Rosanna och berättade att vi inte skulle kunna komma men hon hon pratade med Kristofer och som tur var så kom han och hämtade oss.

När vi kom till Rosanna så var Ulla och Lars redan där, sedan kom Göran och Sylvia om inte dem redan också var där och sedan A-L, Melissa, Martina och Patrik. Rosanna bjöd på Potatisgratäng och kött med Sallad och det var jättegott. Tårtan var en maräng tårta som även den var god. Efter fikat så öppnade hon sina presenter. Fick skjuts hem av Kristofer igen sen.

2 kommentarer:

  1. de var sån tur att våran bil funkade så att han kunde hämta er så att ni kunde komma, är jag mycket glad för! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var väldigt tur. Blev missförstånd mellan mig och Chrille där

    SvaraRadera