Globen

Fredag!

Igår så kom Anna till mig vid tolv tiden och vi valde ut vilka kläder jag skulle ha på mig, fixade mina ögonbryn och sminkade mig. Julia vägrade och sova men också att äta, hon bara skrek i sin barnstol innan vi bestämde oss för att ge henne välling istället. Vid tre tog vi bussen ner på stan och lämnade henne hos chrille på Limone. Vidare ner till centralen där vi satte oss för att ta en kaffe på waynes innan tåget skulle ta oss till sthlm.  Väl framme i sthlm så ringde vi pappa och frågade om han ville komma och äta någonting med oss, vi möttes vid kungshallen och tog varsin pasta med pasta och kyckling som var riktigt god.
På Globen så var det så mycket folk och vi försökte hitta våra platser men vi gick fel två ggr innan det var en som visade oss vart vi skulle gå, då satt vi mitt på golvet framför scenen vilket jag inte har gjort tidigare, var riktigt kul där och Måns, Darin, lena ph, Orup, och Jill johnsson sjöng. På centralen vid elva tiden då Stina kom in en liten stund och pratade med oss. Tog en till kaffe och när jag kom hem gick jag och la mig på en gång. Kunde inte somna så jag tror jag somnade vid tre tiden inatt. Bilder kommer kanske senare.

1 kommentar: