Måndag!

Dagen började att jag ringde bvc för att få en tid till Julia då hon var/är dålig i magen och fått utslag. Fick en tid samma dag vid halv tre så det var skönt. Vid ett åkte jag ner och mötte Anna på stan och vi gick till jeansens och åt lunch. Blev kyckling med potatis, var jättegott! Efter det gick vi till Julias barnmorska och hon tittade på henne och vi fick medicin till henne. Hon sa till mig att har det inte blivit bättre till på fredag när vi skall prata igen ska vi åka upp till läkaren och ta prover, ser tyvärr ganska dystert ut nu. Efter vi varit där åkte vi hem till mig och drack lite kaffe och Anna gav lilla älsklingen mat innan vi började titta på kläder eftersom jag fått rabatter, så jag beställde lite till Anna. Hon åkte hem runt sex tiden för att dom skulle åka och handla. Nu är det inte långt kvar tills dom åker till Thailand=) Både kul och tråkigt, är ju ändå tre veckor... Men det går nog fort.

Nu ska ni inte tro att jag inte beställde, nej du jag beställde skor igår som hade kostat 800 men nu var nedsatt till 300 kr.. Chrille blev nog inte så glad på mig hahaha. Han bara skakade på huvudet och sa, har inte du tillräckligt med skor!? Neej vadå?:S
Rensade bland mina kära skor igår och fick ihop fyra kassar, ojj då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar