Svenska B slutprov

Tisdag!

Vaknade vid åtta och var så nervös inför slutprovet i Svenska B. Helena och Björn skulle komma och hämta Julia, dom kom vid halv elva för att mitt prov skulle börja klockan elva. Efter att dom hade åkt var jag fortfarande väldigt nervös, så jag satte mig att lyssna på Celine Dion för att lugn ner mig. Märkligt vad musik kan göra en lugn.
Skulle som sagt haft slutprovet kl elva och loggade in på programmet och satt och väntade till kvart över då jag hade fått mail från min lärare att han var försenad till kvart i tolv.... Då blev man inte mer nervös.... Men det var ingen fara, provet gick bra och nu är jag godkänd i Svenska B. Nu lägger vi fokus på Samhälle B, matte A och dom andra kurserna jag ska ha för ett slutbetyg. Matte A börjar den 21 mars, så kommer behöva ha hjälp med lite barnvakt dom timmarna jag går på matten... Det skall nog gå bra.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar