Bvc och Anna

Onsdag!

Anna kom runt tio tiden, då hon inte åt frukost hemma så åt hon lite havregrynsgröt tillsammans med Julia eftersom hon inte fick ha den för sig själv, Julia tyckte ju självklart att det var jättegott. Vid halv ett tiden bar det av ner till bvc för Julia skulle väga, mäta och ta ett-års sprutan. Hon hade bara gott upp lite mer än ett kilo sen i jan vilket dem tyckte var jättebra, hon rör ju på sig hela tiden nu. Efter det bar det av till Kicks då Anna skulle handla ett läppstift, haha blir aldrig förvånad längre. Samma sak varje gång man är på stan:p... Vi bestämde oss sedan att gå till gränden och äta lite lunch och Julia åt samma som Anna fast mindre portion, fisk, potatis och sås fast jag tror hon mest tyckte om såsen haha. Anna ville också ha en jacka som jag precis har köpt men hon bestämde sig att inte köpa den vilket jag för första gången kan säga att jag blev riktigt paff!
Efter stan gick vi tillbaka hem till mig där det blev mycket bus och lek... Vi lyssnade även på gamla låtar som jag hade på datorn. Innan Anna begav sig hem så bestämde vi oss för att gå ut och gunga med Julia ett tag. Kan ju säga att Julia verkligen älskar att gunga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar