Global Living

Lördag!

Vi åkte ner till Global Living runt ett tiden och när vi kom fram var redan Ulla och Lars där, Rosanna var redan där. Ullas vän Eva och hennes dotter Caroline kom också.Vi bestämde oss för att gå till gränden och äta istället för att dem hade mer mat där. Eva gosade mycket med Julia och jag tror min lilla tjej tyckte om henne. Efter att vi hade ätit så såg jag att Ali stod utanför så jag sprang ut för att säga hej, när jag kom ut märkte jag att Senait också var med så jag sa till dem att följa med in för att hon aldrig träffat Julia förut. Senait sa att Julia var helt underbar och vi bestämde att de ska försöka komma över till oss någon dag så hon får träffa henne mer.
Efter Gränden så gick vi till Igor för att jag skulle hitta nya strumpbyxor till Julia och hittade även en tunika. Rosanna köpte en ny jacka till Gabriel. Ulla köpte även en tunika till Julia som hon ska få i födelsedagspresent "men oj det skulle ju jag glömma bort" haha.
Vi åkte sedan hem och Rosanna följde med en liten stund innan de åkte hem till Sura igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar