Besiktning av lägenhet på hovda

Var meningen att jag skulle följa med på besiktning på hovda men eftersom jag fick slutprov samma dag på Historia A så var jag tvungen att flytta fram det då jag inte kände mig riktigt redo. Chrille åkte på besiktningen och som tur var så var det inte några allvarliga fel utan mest småsaker som att byta golv i v-rummet och lite annat.
Nästa steg är möte med banken och prata om lånelöfte så vi får pengar att renovera lägenheten för. Man får bara hoppas att vi får det. Sedan blir det att skicka in papper till HSB om att ta över lägenheten.
Julia cyklade också för första gången då Anna har köpt en cykelsadel till henne och prinsessan älskade det verkligen, hon hade skrattat hela vägen hemifrån till toys så nu blir det för oss att köpa en också,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar