Onsdag

Åkte först ner på stan för att fixa min klocka så jag kan använda den. Efter det så åkte vi hem till Anna för hon höll på och tvättade, när hon var färdig gick vi hem till oss och hon lekte som vanligt med Julia och vi tittade på balkongmöbler till nya lägenheten. Det blir nog att vi väntar med det ett tag eftersom vi kommer att flytta dit i oktober. Lite senare gjorde vi i ordning hamburgare och bröd och det var jättegott med tanke på att man inte äter det så ofta. Min prinsessa fick fiskpinnar med potatismos och hon åt glatt upp allt, hon älskar verkligen fisk min unge. Anna stannade till sju och sedan la jag Julia för natten och min tanke var att jag skulle plugga lite men då hade internet lagt av... jaja inte så mycket att göra, men nu är det tillbaka men jag får ny utrustning på måndag endå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar