Lördag

Idag var också en sån jobbig dag att man är helt slut. Vaknade vid tio och jag och älskling bestämde oss för att åka ner till festivalen för att titta lite. Han jobbar ju hela festivalen stackaren så då tyckte jag vi kunde åka ner innan han började jobba. Kom ner runt elva och då tittade vi runt lite. 
Köpte bland annat några ostar och en av dom var riktig getost. Smakar så gott, inte sån smak som man köper på affären utan tyckte det här smakade mer. Efter det hittade chrille marmelad så vi köpte två burkar, en citron och en hallon. Vart också tre par solglasögen! Två till honom och ett par till mig. Tack älskling!:) 
Åkte hem när han började jobba vid klockan ett och försökte plugga på eftermiddagen idag men gick sådär eftersom Julia vägrade sova. Hoppas det blir bättre nu! Hon brukar bara ha två såna dagar. 
Vet inte när hon somnade men vaknade nu av att jag hade somnat bredvid henne. hmm jaja. Ska försöka plugga lite nu på kvällen. Det jag orkar iaf så blir resten imorgon. Idag är det ju min älsklings sista dag på jobbet sen blir han hemma med oss i en månad. Ska bli så himla skönt att få se han och få mer hjälp med Julia!=) Nej nu blir det till att plugga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar