Rix fm festivalen

 Började med att Sandra kom in med Samira och efter ett tag Veronica också. Tror jag åkte ner efter klockan tolv och vi gick runt och kollade på marknaden. Träffade Rosanna en sväng också. När klockan vart halv sex så tog jag och Sandra och åkte upp till Lotta och lämnade Julia för att hon skulle vara där medans rix fm var. Veronica väntade kvar på stan.
Vid strax innan sju kom vi ner och jag mötte Veronica och vi gick på rix fm medans Sandra gick och lämnade Samira för att komma efteråt. Var väldigt trevligt och kul som alltid=) Veronica var ju någorlunda full och skrek efter ett tag när Timotej spelade åt dom att sänka basen för man hörde faktiskt mer bas en vad man hörde dom. hahha. Slutade klockan tio och vi bestämde oss för att gå in i öltältet ett tag innan jag skulle möta chrille för att hämta hem Julia. Kom lite senare än vad jag trodde eftersom det tog lite tid.
Men allt hade gått bra och hon sov så gott, sov faktiskt hela natten och vaknade kvart i sex. En annan var ju inte pigg iaf eftersom jag bara hade sovit 4 timmar. Blev inte bättre av att Julia vägrade somna om utan var vaken till tio innan jag fick henne att somna igen. Annars var det en trevlig kväll/dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar