Tisdag

Jag hade pratat med älskling om att jag ville köpa ett babygym till Julia, och var är bättre att köpa det på än Toys? Innan vi åkte upp dit så kom min lillebror Shann hit vid två ungefär och då blev det fifa spel mellan honom och chrille. Jag gick till ica ettan för att handla min korsordstidning. Vid fyra ungefär så tog vi alla bussen upp till toys för att handla och självklart träffa Anna också. När vi var klara där inne så var alla hungriga så min bror bestämde att vi skulle till Pizza Hut! Han kan äta kan jag lova, haha... Han åt en egen singelpizza, två vitlöksbröd med ost på och sallad och inte nog med det, efteråt så sa han att han inte ens var mätt?! När vi var klara på Hälla så tog vi bussen ner på stan för att åka hemåt. Vi gick av på stan och shann åkte till en kompis och vi åkte hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar