Anna på besök

Dagen började med att Julia vaknade klockan sju. Gick upp och värmde hennes ersättning och gav henne mat. Chrille skulle till jobbet för att han började klockan åtta. Efter att han åkt så försökte jag få Julia att somna om. Vid nio somnade hon om så jag kunde sova en timme till. Efter det blev det gröt, och som den ungen kan äta! En hel portion gröt blev det, min älskling är så himla duktig. Ringde Anna vid elva för vi hade pratat dagen före om att hon skulle titta förbi och så blev det. Hon kom och hälsade på vid ett. Gissa om Julia blev glad! Hon har pratat och pratat i flera timmar. Vid halv två började hon bli trött så då bestämde vi oss för att lägga henne så hon fick sova middag, hon sov en timme och sen vaknade hon! Skulle bestämt vara vaken fast hon fortfarande var trött. Så hon har varit väldigt gnällig nu på em men samtidigt glad. Jag och Anna åt lunch tillsammans och idag blev det Spagetti och Köttfärssås, blev väldigt gott. Sen har vi sett unga mödrar tillsammans..... Nu sover min lilla älskling efter att ha ätit gröt, så nu vaknar hon inte fören kl sju imorgon bitti! Verkligen superskönt, lite egentid för mig själv. Nu har Anna precis åkt hem och jag ska titta lite på one tree hill och lösa lite korsord.

Bifogar en bild på min älskade lilla flicka<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar