Hos Lotta!

Idag vaknade Julia vid halv 7, gav henne mat och vi låg i sängen och gosade ett tag. Ringde Lotta vid åtta eftersom vi bestämt att jag skulle komma dit idag. Hon låg och sov men det var ingen fara, sa att jag skulle ringa tillbaka när vi var klara för att ge oss iväg. Julia somnade strax därefter så jag bestämde mig för att lägga mig och vila ett tag. Trodde ju såklart att hon bara skulle sova en liten stund, somnade själv därefter och både jag och Julia vaknade vid halv 10 då Lotta ringde och frågade om vi var på väg. Berättade då att jag hade somnat! Kom hem till Lotta och Chris vid 11-tiden och Lotta tog henne och började gosa, julia var jätteglad.. Vid tolv fick hon gröt och var jättetrött efter det men vägra att sova så vi bestämde oss för att ta en sväng till Rusta och handla lite. Blev Schampo till Chrille, tvål och duschtvål, så nu har man det. När vi kom tillbaka till Bjurhovda så lekte Julia med Chris och pratade och gjorde prutljud och skrattade om vart annat. La senare ner henne och då blev hon ledsen för att hon ville tillbaka till Chris. Min lilla älskling tycker mycket om dom! Åkte hem vid sex tiden därifrån och nu har jag precis gett min älskling gröt och hon ska snart sova!=)
Var väldigt kul och trevligt att träffa dom idag så det blev en heldag där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar