Shann 12 år


Dagen började med att Anna och Janne kom förbi vid två tiden och hälsade på och stannade till halv 5 ungefär. Julia var väldigt trött men lekte och var glad iaf.
Igår fyllde min lillebror Shann tolv år så jag, chrille och Julia var hemma hos mamma. Han fick massa pengar för att han sparar till en speldator. En sit up maskin så han kan träna hemma och av mig och chrille fick han 200 kr och en tröja. Han blev jätteglad.
Vi var där till halv 10 då vi bestämde oss för att handla någonting och äta och åka hem. Blev take away från china och sen när vi kom hem tittade vi klart på kniven mot strupen som vi inte hunnit se klart tidigare. Sen efter det så blev det sängen för både mig och chrille. Han somnade i soffan som vanligt så jag fick väcka honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar