Anna och Janne

Anna och Janne kom hit runt två tiden och då satt jag precis och gav Julia lite gröt. Hon hade mat i hela ansiktet så Anna fick ta in henne i badrummet och duscha henne, det tyckte inte Julia var lika roligt. Julia lekte och busade med dem och var en riktig liten klätterapa, ibland undrar man om hon vet vad hon vill då hon vill göra tusen saker samtidigt. Nu har ju vi bestämt att försöka sluta med burkmaten och bara låta Julia äta vanlig mat, så vi lagade lite Spagetti och Kötfärssås som hon också fick äta. Jag lyckades ge henne fyra skedar innan hon tog skeden av mig och så fick jag inte tillbaka den. Julia kastade till slut skeden på golvet och åt med händerna, ja det hon fick in i munnen, resten hamnade på bordet eller på golvet. Hon satt och åt och klappade händerna med massa mat i händerna.
Kommer inte bli svårt att få Julia att äta mat iaf, tur jag har min bok som jag köpte med massa recept på bra mat man kan laga.
Anna och Janne stannade till sju för sen skulle hon ut på BMB, lika roligt som vanligt och massa skratt till min tokiga lilla tjej!
Kvällen avslutades för mig och Chrille med lite tre kronor, ett måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar