Karder på besök

Tisdag

Karder hämtade chrille på jobbet och de kom väl hem hit vid fyra ungefär. Det första Karder sa när han kom in och fick se Julia var "Shit vad stor hon har blivit" ja... Han har ju bara sett henne på kort tidigare. Julia var lite försiktig i början men sedan kröp hon till honom och skrattade. Han stannade lite mer än en timme för sedan skulle han åka och Jobba.

Jag satte mig att plugga efter att han gått och fick hjälp av mitt ex via datorn som är väldigt bra på det mesta. När jag nästan hade gett upp och inte hittade den frågan jag skulle ha så hittade jag någonting i min studieguide och skickade det till honom. Det första han säger är, ja men där har du ju svaret på frågan! Ååh vad surt när jag suttit och letat efter den i boken i en timme, men men.... Blev sedan lite två och en halv men innan jag gick och la mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar