Lotta och Markus

Lördag!
Lotta och Markus kom hit runt elva tiden för att hälsa på och hjälpa mig träna med Julia eftersom hon tydligen vägrar allt med mig men aldrig med Lotta, haha! Vi tittade på lite kläder på Ellos och hittade massor som jag vill beställa så nu kommer väl chrille strypa mig, men det som är bra att man kan ta Ellos konto och betala själv så mycket man kan i månaden. På eftermiddagen åkte vi hem till henne för att äta lite lunch, fick skjuts av Peter. Jag visade också lägenheten som vi tänkte ta över. Efter vi hade ätit och druckit lite kaffe så bar det av till Anne-Lene och barnen för de så gärna ville träffa Julia. Julia sov när vi kom dit men vaknade ganska snart och lekte med Melissa, hon tyckte så mycket om henne och främst alla hennes armband på armarna.

Åkte hem runt sju tiden för att se melodifestivalen.Sedan blev det sista filmen av Saw som hade kommit ut tillsammans med Peter. Var en väldigt trevlig lördag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar