Besök

Idag fick jag besök av Matilda och hennes son Helge. Vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. Planerade att förhoppningsvis börja träna tillsammans vilket behövs iaf för min del som vill gå ner sina sista kilo. En bio blir nog också inplanerad om inte allt för lång framtid:) Kul att ha någon mamma att umgås med som är i min ålder som man kan träffa och hitta på skoj tillsammans med och inte bara vara mamma hela tiden. De stannade tills kl tre då jag och Julia var tvungen att åka ner till min läkare för att  kolla upp varför jag har så ont i halsen hela tiden.
Julia satte sig faktiskt i hennes famn idag fast det var första gången de träffades och så klappade hon Helge så fint på huvudet och försökte ge honom hennes napp när han var ledsen. Hon är omtänksam min lilla flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar