Inskolning dag 1

Idag var vi första dagen på inskolning på Julias nya dagis. Mellan 9-11 kommer det vara den här veckan sen får vi se hur det blir nästa vecka. Julia tyckte det var jättekul och satte sig bara hos mig en gång under den tiden. Hon ville bara leka vilket jag tycker är jättebra. Vi var inne i rörelserummet och lekte och sen med alla leksaker. Hon blev så ledsen och arg när det var dags att gå hem så jag tror inskolningen inte kommer bli något problem för henne.

Imorgon ska jag ta med lite papper på tecken som de kan sätta upp på förskolan samt 10 tecken som de kan börja teckna med Julia innan all personal ska på teckenkurs i september. Känns som om jag har valt rätt dagis.

1 kommentar:

  1. åhh va bra :) hoppas att de kommer att fortsätta så, men de tror jag

    SvaraRadera