Köpa Golv

Vi var på byggmax efter vi hade varit med Julia på bvc och min lilla flicka väger nu 10,3 kilo och är 79,2 lång. På byggmax hittade vi jättefina golv så vi bestämde att vi skulle köpa därifrån, golven kommer på onsdag och sen är det bara att lägga de och flytta in. Nu måste vi verkligen börja packa så jag måste få fart på min man här hemma. Han vill gärna göra sakerna en vecka innan man ska flytta men inte jag som vill börja tidigare så att det inte blir något stress. Är inte så lång tid kvar nu och vi ska vara ute den 30 sept i vår lägenhet så det blir till att sätta på ett kol. Chrille hade ju lovat mig att han skulle hjälpa mig med mina labbrapporter nej då hade vi inte allt hemma, så typiskt!! Fick flytta fram datumet lite så nu kommer jag hinna klart. Resten av kvällen blev ganska lugn då jag somnade i soffan runt halv 9 och vaknade vid ett. Vi som skulle se några avsnitt av skilda världar.

2 kommentarer:

  1. Va roligt, vart ska ni flytta?

    SvaraRadera
  2. Vi ska flytta till en fyra på bjurhovda som vi tagit över efter chrilles mamma. Precis bakom konsum

    SvaraRadera