Onsdag

Hämtade Julia på dagis vid två för att Rosanna och Gabriel skulle komma hit vid tre. De blev lite försenade så kom runt fyra tiden istället. Vi gjorde kaffe och satt och prata medan kusinerna lekte i Julias rum. Efter ett tag plinga det på dörren och deras mamma stod utanför och jag visste ingenting för att jag hade inte pratat med henne. Hon hade missuppfattat Anna, men  blev lite irriterad då jag inte visste någonting. Anna kom runt sex tiden och vi satt alla och prata om allt mellan himmel och jord. Hon stannade ett tag innan det var dags för henne att åka hem och Julia och Gabriel sova, båda var lika trötta kan jag säga. Julia höll på att somna i farmors knä och Gabriel somnade i soffan efter lite välling. När de hade åkt hem satt jag och pluggade en stund innan det blev dags för Skilda Världar.
Var en trevlig dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar