Längesen nu

Nu var det längesen jag skrev här men det blir så ibland. Kan börja med att berätta att vår lägenhet förhoppningsvis är klar idag och vi flyttar alla våra saker på lördag. På fredag ska Julia till mormor en sväng och på lördag så sover hon hos faster och Janne.
Idag var vi och tog ultraljud på hennes hjärta, hon hade fortfarande ett litet hål men det behövdes ingen operation i dagsläget utan det blir en ny koll om sex månader så får vi se hur det är då. Här packas det på för fullt och jag pluggar som en dåre med alla mina kurser. Ska bli skönt när allt med flytten är klart så man slipper bry sig om det. Julia är lite krasslig så hon vill gärna bara sitta i famnen och gosa. Min lilla älskling alltid är det någonting tyvärr.
Imorgon är det skola igen och sen blir det att packa med chrille när han slutat och Julia åker till mormor en sväng. Bara hoppas att morbror är hemma men vet inte om det är mammas helg. När allt är klart i lgh ska jag ta lite bilder och lägga upp antingen här eller på syleroom så får man gå in och titta där. Kan bara säga att det är en total förändring av den där lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar