Babyproffsen


Fredag!
Dagen började med att både jag och Julia sov tills klockan var kvart i ett?! Ja jag vet hon var verkligen jättetrött. Känns som om dom dagarna är ganska några. Fick äntligen sova ut lite. Efter det så skulle chrille åka till jobbet så jag och Julia gick upp för att vänta på att Rosanna skulle komma och hälsa på. Gav Julia mat och började titta på våra bästa år och unga mödrar.
Vid kvart över ett kom hon ungefär och då satt dom och gosade lite innan vi bestämde oss för att åka ner på stan och äta Mc Donalds. Efter det så gick vi till busshållplatsen för att köpa en biljett, märkte då att dom på mc donalds inte gett mig mitt bankkort tillbaka!! Tur så var det kvar där. Åkte sedan till babyproffsen med Julia för att köpa ett parasoll till hennes vagn nu när det är så himla stark sol vissa dagar. Rosanna åkte hem för att gå ut med hunden och sedan komma tillbaka. Kom hem vid fem ungefär och då vaknade min flicka och var jättehungrig.
Somnade sedan om en timme senare och vi satt och prata. Hon åkte hem vid nio ungefär på kvällen så det vart en heldag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar