Heldag hos Anna

Vaknade vid halv 12 och låg och gosade med min lilla älskling innan det blev dax för mat. Gick upp och la oss i soffan och tittade på unga mödrar. Efter maten så la jag min lilla flicka för att sova men som vissa dagar så vägrade hon sova i mer än en timme och vaknade om vart annat.
Vid halv sex så ringde jag Anna och frågade om vi kunde komma förbi eftersom hon slutade klockan fem. Hon var då på maxi för att handla med Janne. Vi bestämde att vi skulle höras av efter att dom kommit hem och hade ätit lite mat. Ringde henne igen vid åtta eftersom hon inte hade ringt och då bestämde vi att jag och Julia skulle komma över till henne. Kom dit vid halv 9 med en sovande liten flicka. 
Anna tog upp henne och började gosa och sen blev det dax för mat, somnade ganska fort efteråt eftersom annas filt verkar göra henne trött på en gång. Vi satte oss och pratade lite och gjorde iordning kaffe. Blev också lite tittande på kungabröllopet! 
Ett himla ståhej om det där bara för att dom är kungligheter!hmm, undra hur mycket pengar det där kalaset har gått på?! Vill inte ens veta tror jag. Kom precis hem från henne och Julia ligger och sover i sin säng så nu blir det natten. Min älskling är ute på krogen och firar sin jobbarkompis som fyller 50 men borde väll komma hem snart tycker man.
Tack för en trevlig dag gumman! Alltid lika trevligt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar