Lördag

Jaha då var det lördag redan, tiden går så väldigt fort. Idag så vaknade jag klockan elva efter att ha fått sovmorgon av min älskling som tog Julia både klockan fyra inatt och vid åtta. Skönt att äntligen få en dag att sova ut. Då känner man sig utvilad och får nya krafter. 
När Julia vaknade vid åtta och Chrille gav henne mat så bestämde han sig för att gå upp med henne?! Ja jag vet att det låter, han av alla som brukar vara den som vill sova mest. Idag så blir det en lugn dag med lite städning här hemma och bara massa mys.
Ja just det jag höll på att glömma att idag så kommer en och ska titta på Molly=/, känns jättetungt men man får tänka att det blir bäst för henne. Hon känner sig ensam nu, eftersom vi inte kan ge henne lika mycket tid och kärlek som hon behöver. Dom kommer klockan tre!
Funderar också på om man ska ta en sväng förbi Peter, vår kompis i eftermiddag eftersom han är hemma från Danmark nu bara tills nästa fredag. Måste ju träffa honom innan han åker tillbaka.
Nej nu skall jag ta tag lite med städningen. Skriver senare och berättar hur det gått med allt.

Så skulle ju hon som skulle titta på Molly komma men det vart inte så, hennes man skulle jobba över så dom kommer imorgon istället. Nu skall jag snart äta lax med gräslökssås och potatis! Smaskens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar