Grattis min lilla älskling

Idag blir min lilla älskling två månader gammal! Tänk vad fort tiden går, känns som om det var igår som hon föddes. Nu kommer det gå väldigt fort, fast man kanske inte vill det. 
Just nu ligger hon och sover och jag försöker sitta och plugga lite religion. 
Får väll se hur det går, har två frågor kvar bara men dom är så himla svåra. Linda kommer snart förbi och ska försöka hjälpa mig att hitta svaren på frågorna. 
Får hoppas på det bästa eftersom den skall vara inne imorgon! Annars blir det ganska lugnt idag. 
Chrille jobbar och slutar inte förän vid klockan elva, men är ledig imorrn så det är skönt. Snart så går han ju på semester så då får jag ha min älskling hemma i en hel månad!!=)

Nej nu skall jag fortsätta med pluggandet!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar