Grillade hos Anna och Janne

Vi bestämde oss för att grilla tillsammans så vi gick dit på em och det blev kött med sallad, hummus tror jag eller tzatziki. Chrille fick även en öl med tequila i vilket han tyckte var jättebra. Efter att vi hade ätit så försökte jag få maddam att sova men det ville hon absolut inte, som vanligt så får man jul inte missa någonting när man är hos faster och Janne. Anna tyckte att vi skulle spela kort så vi spelade sjuan tror jag det heter när man lägger ut alla sjuor i färg där uppe och sen ska man lägga från högst till lägst eller tvärtom, den som först har slut på sina kort vinner, kan säga att jag tyckte mer om det spelet än om plump som jag alltid förlorar på, den här gången vann jag några ggr iaf... Vi gick väl hem någon gång vid nio tiden tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar