Besök hos Sandra

Vaknade vid nio av att jag fick sms, slår aldrig fel!! Var Sandra som undrade om vi skulle komma till Köping och hälsa på. Hade ganska ont i halsen och Julia hostar lite fortfarande men bestämde att jag kunde åka dit ett tag och hälsa på. Kom fram vid halv ett men då hade hon inte hunnit komma än så det var tur att det finns hjälpsamma människor på tåget som hjälper en av när man har barnvagn. Gick upp mot stan för att möta henne och efter halva vägen så kom hon och Samira.
Gick och tog en kebab med bröd och fick i Julia mat efter mycket om och men, hon var mer intresserad av Samira än att äta! Bestämde oss sen för att gå upp till henne och ta en fika och ta det lite lugnt, skulle bara stanna till fyra för att mamma ville att jag skulle komma förbi ifall Shann var hemma, men vid fyra tiden ringde hon och sa att han va hos en kompis och att vi skulle höras imorgon, blev istället att jag stannade kvar hos dom lite längre.
Samira och Julia var så söta, Julia försökte hålla henne i handen och Samira pussade henne på kinden när dom båda satt hos Sandra... Sedan satt båda i mitt knä och gosade, sa till henne att det var kors i taget eftersom Samira inte var lika lugn förra gången men nu var hon jätteduktig.... Tog tåget hem vid halv åtta och höll på att missa det med en min så jag sprang ifrån henne med vagnen för att verkligen hinna.
Nu sover min lilla älskling och jag ska snart gå och lägga mig jag med, är verkligen supertrött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar