Sista teckenkursen

Torsdag!

Läkaren var det första som stod på schemat, åkte ner dit vid halv elva för jag trodde att jag hade tid kvart över elva men egentligen var det elva. Kom dit två min över så det var ju inte så farligt, efter det ringde jag chrille för han skulle komma ner på stan med Julia så vi kunde titta på julklapp till henne. Trodde han skulle komma kl tolv men han kom vid halv två istället så blev lite stressigt eftersom vi skulle vara på teckenkursen halv tre. Min vi hittade en Learning Puppy till henne, den kan hon ju ha länge så hon får träna mycket.
Då var det sista teckenkursen så nu är det bara att få allt att greppa här hemma med henne, "övning ger färdighet som man brukar säga". Min intryck av kursen var att den var bra för att man fick lära sig väldigt mycket om tecken och på vilket sätt man ska använda sig av det. Nackdelen som både jag, chrille o Helena tyckte var att allt gick så snabbt och att det var för mycket på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar