Min lilla älskling sjuk.....

Fredag!

Var meningen att vi skulle på babysim vid fem som alla andra fredagar men jag och älskling bestämde att det bästa var att Julia får vara hemma och ta det lugnt nu när hon har hosta... Hade lite mysdag hemma och sen sov vi båda lite middag, lekte och gosade innan det blev dags för sängen igen. Satt och pluggade från halv sju till kl tolv så får jag inte högt betyg nu så vette sjutton.... Men är ju så svårt att veta vad man ska skriva för dom olika fast man har läst om det. Gick och la mig vid kvart över tolv o vid halv ett så kom älskling hem, ville att han skulle komma och lägga sig med mig så han kom någon minut senare.... Han var verkligen dryg, han sa hela tiden att jag kan inte sova! Kliade sig på benet, i huvudet och jag vette sjutton, och pratade.. Höll på och bli tokig eftersom jag var så trött och inte kunde sova. Sista gången jag tittade på kl var den kvart i två så måste väl ha somnat av ren utmattning strax efter två

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar