Onsdag!

Vaknade med Julia vid fyra inatt och jag kan ju säga att jag var riktigt trött. Fick somna om och sova till åtta för henne! Lät henne ligga lite i sängen innan jag vid nio tog upp henne till vår säng, chrille gick upp med henne och satte på playhouse. Vid tolv gav jag henne mat och hon somnade i sin babysitter så älskling la henne i sängen, tror ni inte då att hon vaknar en halvtimme senare. La henne i sängen vid halv två igen och hon bara skrek och skrek innan jag lyckades få henne att somna i sin egen säng. Nu är det slut på att hon ska få somna i vagnen eller i filten för är inte bra om hon inte kan somna i sin egen säng när hon börjar på dagis.
Somnade i soffan och vaknade vid halv fem av att Julia inte hade vaknat än... Gav henne välling och fick henne att somna om till kl åtta. Förhoppningsvis så sover hon längre än till fyra inatt om jag har tur. Har hunnit med att plugga och skicka in mitt uppdrag så nu får vi hoppas att jag får så högt betyg som möjligt. Nu blir det till att ta det lugnt i soffan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar