Tandläkaren

Tisdag!

Igår var jag hos tandläkaren och drog ut min visdomstand, kändes lite men var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. När jag var klar där så ringde jag Chrille men han hade mobilen på ljudlös så han hade inte hört att jag ringt honom. Mötte han o Julia på donken för att han skulle få i henne lite mat. När hon hade ätit så begav vi oss hem för att fixa lite, hade sån himla tandvärk men nu är det lite bättre.. Försökte få boxen att funka men den funkar fortfarande inte så nu har jag pratat med viasat i tre dagar. Idag så sa dom att dom skickat felanmälan igen och att dom hoppas att det kommer igång imorrn så då ska vi starta om boxen och se om det funkar. Gör det inte det så får vi avsluta abbonemanget och ta någonting annat. Får hoppas på det bästa... Blev lite oc-tittande innnan vi vid halv ett gick och la oss.

1 kommentar:

  1. när jag drog ut mina så svimmade jag nästan :( var jätte yr hela dan :/

    SvaraRadera