Pappa på besök

Onsdag!

Pappa kom runt ett tiden med tåget så jag och Julia gick ut i snövädret för att möta honom på stan. Gick och tittade lite innan vi gick till kalle på spången och tog en lunch, blev ost o skinksallad för min del och det var verkligen god.. Väldigt mycket mat så kunde inte äta upp allt, men det behöver man ju som sagt inte göra heller.
Efter det bar det av hemåt för att pappa skulle hjälpa mig med min dator som har krånglat, gjorde lite middag till honom och mig och det blev pasta med morotssås eftersom det både är gott och går fort! Den var uppskattad iaf så det var ju skönt. Han stannade till nio tiden då han gick ner till station för att ta tåget hem, men så kom han på att han hade glömt glasögonen här så han sprang tillbaka och sen sprang han halva vägen ner på stan och när han kommer till station så får han reda på att tåget var försenat... Hahha vilket flyt man kan ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar