Teckenkurs

Idag vaknade min älskling vid sex, var så himla trött kan jag lova. Men hon somnade om och sov till halv tio så fick lite sovmorgon. Vid ett så tog jag och Julia bussen ner till stan för att möta chrille o åka till habiliteringen för att gå teckenkurs. Var massa folk som var där så det var väldigt lärorikt. Nu blir det två gånger till. Helena var också med för hon vill också lära sig ifall det nu är så att vi måste prata tecken med henne.

Vid fyra när det var slut tog vi bussen ner på stan för att älskling skulle tillbaka till jobbet och jag skulle förbi mamma för att fixa fars dag present till pappa som är på söndag. Stannade ett tag och fikade men Julia var så trött eftersom hon var vaken nästan hela eftermiddagen. Åkte hem vid sju tiden och la henne i sängen och gav henne välling, tog kanske en halvtimme och sen slocknade hon.... Nu är det snart helg och har jag tur så får chrille vara ledig, beror ju helt på om hans chef får barn eller inte.... Vill verkligen ha han hemma nu, känns så tomt här hemma och att jag o Julia aldrig får se honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar