Lördag!

Dagen började med att jag fick meddelande från älskling som ville att jag skulle komma till jobbet och hämta hans kort för att handla lite julsaker, blev en ängel som man snurrar upp, glögg-glas, julkrans och klockor som man hänger i dörren. När jag kom in på Limone så blev alla så glada när dom fick se Julia. Manolo tog henne på en gång från chrille, och sa att du träffar henne varje dag så nu är det min tur hahha, han pussade och gosade med henne. Efter det så tog Oscar henne innan hon kom tillbaka till Chrille. Gick också in och sa grattis till Eric eftersom han fått en liten son som heter Zion, frågade hur det gick och han sa att han sover mycket... Men det är klart alla sover mycket, vänta till han blir lika stor som Julia sa jag då får man nästan tvinga dom att sova middag.. Men det var trevligt, när jag var klar på Åhlens så åkte jag hem.

2 kommentarer:

  1. hahahah du träffar henne varje dag så nu är de min tur *ASG* de va skitkul :P

    SvaraRadera
  2. Ja men Manolo sa verkligen de, pappa får ju se dig varje dag

    SvaraRadera