Tisdag!

Åkte ner till mamma vid elva för att lämna Julia hos henne medan jag skulle till tandläkaren och laga. Kom dit några minuter försent men det var ingen fara eftersom hon inte var klar med patienten före. Julia hade en väldig hosta och rosslade så efter åkte jag upp med henne till barnakuten och dom gav henne ansiktsmask så hon kunde andas bättre, efter mycket om och men så kom dom fram till att det var en vanlig förskylning men om det inte är bättre efter två veckor eller blir värre så skulle vi höra av oss. Fick rådet om att jag skulle höja huvudänden på sängen åt henne så nu har jag laggt en kudde och två filtar under så förhoppningsvis kan min lilla älskling andas bättre. Kom inte hem förän kl var närmare åtta och då ringde jag Anna för att berätta att allt var okej....

Blev en lugn kväll sen med lite tv-tittande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar