Anna här!

Vaknade vid halv sju med Julia och gav henne mat, la henne sedan i sin säng igen och fick vila lite fram till kl åtta. Vid tio ringde jag Anna och då var hon på stan för att hon skulle fixa lite saker innan hon kom hit och hälsade på. Vid elva ungefär så kom hon och Julia blev jätteglad att faster kom och hälsade på, var ju ett tag sen hon var här nu. Julia pratade som vanligt och skrattade varje gång hon sa någonting till henne. Vid ett så gav vi henne spagetti och köttfärssås, ja hon tyckte ju bättre om det än lasagne iallafall. Måste få min kära flicka och lära sig äta första gången jag ger henne någonting nytt, ska ju inte behöva be Anna komma hit varje gång jag ska prova någon ny mat med henne. Konstigt nog är det bara med burkmaten, var inte så när jag började ge henne gröt. Vid halv två la vi henne i sängen för att hon skulle sova middag och hon hjälpte mig att sätta upp vårat löv på väggen som vi köpt. Spikade upp den och då vaknade min kära flicka "peppar peppar" hehe. Hon var jättetrött fortfarande men vägrade att sova, hon somnade vid halv fem och det var ju inte så spec bra med tanke på att hon skulle sova vid halv 8. Fick henne som tur va att somna vid åtta och hon sover än. Så nu blir det sängen för min del.

Min älskade flicka! Mamma älskar dig så mycket!

Anna: Tack gumman för att du alltid ställer upp och finns där för Julia, det betyder otroligt mycket för mig. Inte bara för henne utan för att du finns där för mig och Chrille också. Kanske inte säger det så ofta men är glad att jag/vi har dig. Det vill jag att du ska veta!=)

1 kommentar:

  1. du kanske ska strunta i burkmat och mixa ner riktig mat till henne istället? man vet aldrig vad det finns i burkmaten, kan inte vara så mycket näring iaf

    SvaraRadera