Tisdag!

Vaknade ganska tidigt på morgonen, vid halv sex ungefär då jag gav Julia mat och vi gick båda och la oss och sov igen till halv tio ungefär. Sedan satt Julia ett tag i sin hoppgunga och lekte innan det blev tid för gröt och sedan åka ner med älskling på stan för att möta mamma och han till jobbet. Mamma skulle ju hjälpa mig och hitta en skjorta men känner man henne rätt så blir det alltid någonting annat än det man åker ner för. Kom hem med en kavaj istället som var väldigt fin, så får låna någonting av mamma sa hon som hon har. Kom hem igen vid sex och gav Julia välling vid sju ungefär och ungen vägrar att sova som vanligt så jag gick in till henne för att försöka få henne och sova. Höll på så fram och tillbaka tills kl var halv nio då jag bara gick ut och fick nog. Då somnar ungen! Hon är helt otrolig... Jag såg på DH innan jag vid tio var på väg att somna i soffan och gick och la mig o sov istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar