Besök hos Lotta och Chris!

Vaknade vid halv sex, efter att Julia somnat om så gick jag och la mig igen och fick sova till kl åtta. Låg och gosade med Julia i sängen ett tag och vid halv nio ringde jag Lotta men hon svarade inte. Fick till slut tag i henne vid nio och vi bestämde att vi skulle höras lite senare. Gav Julia gröt vid tio-tiden och efter det åkte vi ner på stan för att handla overall och jacka till henne, nu börjar det ju bli lite kyligt ute. Vid elva så tog jag bussen till Lotta och Julia blev glad som vanligt, men idag har hon varit väldigt kinkig och ledsen, kan vara tänder som är på väg?! Åt lunch där och det bjöds på klyftpotatis, hamburgare och sallad. Väldigt gott eftersom man inte har ätit det på ett tag. Mikaela och Stephanie kom också dit så det var trevligt. Blev makaroner och köttfärssås till middag och vid fem så tog jag och Julia bussen hem eftersom hon var så trött och grinig. Var väldigt kul att träffa dom igen iaf, blir ju så långa mellanrum ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar