Onsdag!

Vaknade första gången vid kvart över fem ungefär när jag hörde Julia gnälla, bestämde mig för att låta henne vara ett tag och sen ta upp henne. Hon somnade istället om och sov till kl åtta då jag gick upp och gav henne välling. Anna ringde vid tio och sa att hon snart skulle komma förbi eftersom hon var ledig, kom vid elva ungefär och vi började titta på resor till Mallorca eftersom jag och chrille vill åka dit nästa sommar. Hon försökte komma på var dom hade varit och vilka hotell vi än tittade på så hittade hon det inte. Vid ett så begav vi oss ner på stan eftersom Julia skulle till bvc och ta spruta, vägas o mätas. Hon blev lite ledsen efter den andra sprutan men det gick över ganska fort. Vidare bar det av till punkt där hon skulle byta ett par vantar som hon hade köpt och sedan Vero Moda, hittade några saker som jag ville ha men var antingen för litet eller för tajt på sidan! Aja ingenting att göra åt, får leta mer nästa gång vi kan gå på stan. Sandra ringde och berättade att hon var på stan så vi gick och mötte henne, Samira och Sirwan och gick till Lindex i Igor där vi hittade ett par vantar,pyjamas och en dress. Vid fyra begav vi oss hem för hon skulle åka och handla och sen på personalfest.

4 kommentarer: