Rosanna!

 Tisdag!
Vaknade vid halv 6 och var hur trött som bara den, la Julia i sängen efter att hon fått välling och tänkte att hon skulle somna om. Hon låg helt tyst så trodde hon hade somnat, men nejdå hon var vaken. Försökte få henne att somna om men hon vägrade, fick henne att somna om vid åtta då jag laggt henne i filten. Vill ju att hon ska somna av sig själv. Vid ett så kom Rosanna hit för att hälsa på och Julia var ganska tyst till en början men efter ett tag började hon prata och vara som hon brukar vara. Vi spelade flera omgånger av seen it, var kul men väldigt svårt som vanligt. Blev lite arg på chrille eftersom jag var tvungen att göra någonting med Julia så vi hade pausat spelet och då hade han stängt av och satt på FIFA! Blev inte glad kan jag lova. Vid sju var chrille jättetrött så han gick och la sig och sov innan fotbollen började och gick upp precis innan fotbollen började. Rosanna tog bussen hem vid åtta och jag och chrille såg på någon dokumentär efter att Sverige spelat och sedan blev det sängen för vår del

3 kommentarer:

  1. å så välkomnade ju hon mig genom att sträcka ut tungan :P sötnosen <3<3<3

    ingridienser till pannkaka fick ni iaf även om ni inte hann, men maten var jättegod :)

    SvaraRadera
  2. Ja tack för hjälpen. Blir pannkaka på lördag istället

    SvaraRadera