Ojoj

Fredag!
Idag var det först tandläkaren på schemat! Chrille tog Julia och jag åkte ner till folktandvården. Fick tråkigt nog veta att jag måste dra ut min visdomstand och laga två hål, allt kommer att gå på 3600!!! Helt sjukt vad dyrt det är. Efter så kom Chrille ner med Julia för att han skulle till jobbet och jag skulle förbi mamma innan det blev dax för babysim med Helena. Stannade kvar där till kvart i fyra och Julia var så glad tills en början innan hon blev trött. Hade ju inte sovit så bra middag, gav mig sedan iväg med Julia mot Löga för att babysimma. Idag gick det faktiskt väldigt bra fast hon var lite gnällig mot slutet, kan väl säga att det var skönt att Björn också var där så jag fick lite extra hjälp med Julia=) Men hon är så himla duktig!! Idag pratade hon i vattnet och det brukar hon aldrig göra, tror hon börjar tycka det blir lite roligare nu. Vid kvart i sex gav jag henne mat och hon somnade i vagnen och sover fortfarande. Nu blir det till att titta klart på avsnittet av one tree hill och sedan sova!


Torsdag!
Så har man missat två dagar i bloggen! Måste komma ihåg att uppdatera...
 Blev en hemmakväll/ dag med Julia, tog det bara lugnt och myste. Vi ett ringde min mamma och berättade att morfar hade blivit dålig igen och att det var allvarligt, Men att hon skulle prata med sköterskorna igen vid fyra. Hon ringde mig vid kvart över 4 och berättade att min morfar hade gått bort så det är lite jobbigt just nu. Men det var det bästa för honom eftersom han har varit dålig under en längre tid. Men det som känns mest jobbigt är att jag inte hann träffa honom en sista gång! Nu har man bara sina minnen kvar av världens bästa morfar, jag kommer att sakna dig jättemycket!!!



3 kommentarer:

  1. jaaa visst är de dyrt med tandl.. har du haft ont i din tand länge?? jag har dragit ut 2 st å de va hemskt.. men skönt efteråt..

    Naaaw vad gulligt att hon pratade på babysimen.. :)

    RIP din morfar :( beklagar.. min gick bort 1993

    du, kommer du in på Annas blogg?

    SvaraRadera
  2. Nej jag har inte haft ont alls, men det har lossnat små bitat hela tiden. Ja jag kommer in på Annas blogg, man måste vara inloggad för att läsa den. Hon har valt ut att bara vissa får läsa

    SvaraRadera
  3. hmm oki..de gjorde de för mig med..

    oki.. ja då kan inte jag läsa den

    SvaraRadera