Barnens hus!

Söndag!
Igår när vi vaknade så åkte vi till barnens hus för att kolla på en matstol till Julia men istället för det så kom vi hem med en ny vagn, blev en röd Emmaljunga Scooter så nu ska jag bara få min gamla vagn såld. Hoppas att det går fort. Barnstol får vi titta efter på Ikea istället. Kom hem vid sex tiden ungefär och vid sju la jag Julia i sängen men hon ville verkligen inte sova. Hon somnade istället vid kvart i åtta och då var det snart dax för mig och Chrille att se ensam mamma söker! Efter det åt vi korvstroganof och ris och sedan tittade älskling lite på oc innan vi gick och la oss.

Bifogar en bild på vår nya vagn!

2 kommentarer:

  1. Gud vilken fiiin vagn ni köpt =) vad kostar den??

    Jag har köpt en matstol från Ikea i Kungens kurva, en röd, finns bara vita i Västerås.. Jag vet att vi inte behöver de än, men dom kan ta slut =)

    SvaraRadera
  2. Tror den kostade 2800 kr någonting men är bara sittvagn. Jo vet men ska titta på ikea endå. Jag vill ha med bord på så hon kan äta själv sen

    SvaraRadera