Tisdag!

 Dagen började med att jag gick upp vid sju för att åka till skolan och registrera mina kurser som jag ska börja läsa i november, Svenska B och Samhällskunskap B. När jag kom hem vid tolv så bestämde vi oss för att gå till Chrilles bank och öppna ett fondkonto till Julia och börja spara pengar tills hon blir stor, valde också att öppna ett konto till Chrille. Julia somnade i vagnen när vi var på väg hem igen så la henne i sängen och lås och vilade i soffan medan älskling städade lite. Somnade så jag sov i två timmar ungefär, var väldigt skönt eftersom jag hade varit uppe sen kl sju. På kvällen vid nio ungefär kom hans kompisar hit och tittade på fotboll med honom och spelade lite fifa. De stannade till halv elva ungefär, var ganska trött så vid halv 12 började chrille att titta på Oc o han skulle se två avsnitt så då bestämde jag mig för att gå och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar