På stan med Anna!

Onsdag!
Åkte ner på stan vid två tiden tillsammans med chrille eftersom jag inte ville betala själv med mitt kort. Chrille gick till jobbet och jag gick runt lite och tittade i affärer, gick bland annat till subway och tog en macka. Vid fyra gick jag bort till Annas frisör för att hon hade bett mig komma ner med Julia, kom in dit och hon var inte klar utan hon hade någon mössa på huvudet för att hon skulle göra slingor. Stackars Julia kände inte igen sin egen faster. Hon var klar vid kvart i fem ungefär och då gick vi till hm eftersom Anna sagt att Julia skulle få en present! Jo present fick hon, en tröja och tre bodysar.. Tack gumman! Sedan bar det av till makeupstore för att Anna skulle köpa en eyeliner tror jag det var som hon sett så det blev det. Efter det var vi ganska törstiga så vi gick till gränden och tog en hasselnötslatte! Alltid lika gott, satt där tills kl var sju ungefär och vi begav oss hemåt i ösregnet. Annas sko hade ju gått sönder märkte hon efter ett tag så hela hennes strumpa var blöt. Shit vad jag skrattade o hon tyckte det var jätteroligt. När jag kom hem så la jag Julia i sängen eftersom hon hade somnat men väckte henne o gav henne lite välling o sedan somnade hon om igen. Tittade lite på tv innan jag gick och la mig vid tio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar