Måndag

Idag blev det en lugn hemmadag med min lilla älskling. Julia väckte mig vid sju och jag gav henne välling men fick henne att somna om vid åtta, till nio-halv 10. Blev lite sovmorgon iallafall, efter det så åt jag frukost och Julia satt i sin hoppgunga och lekte lite. Tog sedan en promenad så hon fick komma ut lite men det var väldigt kallt. Vid elva fick hon gröt och försökte hålla henne vaken men gick bara till kvart i tolv. Självklart så vaknade hon en timme senare. Nu måste jag försöka hålla henne vaken så hon sover så länge som möjligt. Blev en ganska lugn eftermiddag och vid sex gav jag min älskling välling och hon somnade av sig själv vid kvart över sju. Nu är klockan lite över nio och jag ska se klart Csi och sedan sova, ska bli jätteskönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar