Julia hos faster o Janne!

Idag så vaknade Julia vid åtta och vid nio ringde jag Anna o skulle höra när dom skulle komma och hämta Julia. Dom kom vid fyra o då hade Julia precis sovit middag. Packade ner alla hennes saker som hon skulle ha med sig och så tog dom vagnen. När dom hade gått så blev jag lite ledsen eftersom jag inte hade träffat henne på hela fredagen och nu skulle hon plötsligt iväg, fast vi hade bestämt det. Men imorgon så kommer hon hem och då ska jag inte lämna bort henne på ett bra tag eftersom jag vill ha min lilla älskling hemma. Inte förän i dec då jag och Anna ska på konsert! Vi pratade också om ifall jag och Chrille skulle komma till dom imorgon o hälsa på eftersom dom var här sist o janne har fått tillbaka sitt fifa nu så grabbarna kan spela lite.

Nu väntar jag bara på att kl ska bli elva så min älskling slutar o jag slipper vara själv här hemma. Längtar tills han tar ut sina pappadagar o kan vara hemma med oss. Är så tråkigt utan honom hemma och känner mig så otroligt ensam. Tänkte jag skulle se lite på tv nu eller någon film.

2 kommentarer:

  1. vad jobbigt att du inte hade träffat henne så mycket :( låter som om begravningen va fin iaf, om man nu kan säga så.. de är jobbigt med begravningar, men man minns också de fina.. de gör du också va??

    SvaraRadera
  2. Jo men jag får träffa henne idag. Jo den var väldigt fin..

    SvaraRadera