Söndag!

Vaknade vid halv sex och Chrille gick upp och gav Julia välling, har börjat med det nu och hon tycker det är jättegott! Försökte få henne att somna om av sig själv men hon var så uppe i varv att jag fick ta filten för att få henne att sova. Vill ju såklart att hon ska somna själv så allt jag jobbat med inte blir förstört. Vid halv 2 somnade Julia för att sova lite middag, jag och Chrille var så trötta så det blev att vi gick och la oss med. Sov till klockan blev kvart i tre. Julia lekte lite och gosade med sin pappa innan det blev dax för sängen. Vid åtta var det såklart dax att se på Ensam mamma söker med älsklingen. åå gud den där lilla pojken som kramade någon av killarna första gången han träffade honom. Så sööt!! Efter ensam mamma såg jag och baby på Flightplan, hade glömt bort hur dålig den var så när halva filmen var klar visste jag vem kidnapparen var och somnade i hans famn. Vid elva blev det sängen, en mysig kväll för oss båda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar