Söndag!

Igår var jag och Julia hemma själv för Chrille var i sthlm och såg på fotboll, Ifk-Brommapojkarna. Han åkte hemifrån vid elva-tiden och då gosade jag och Julia lite innan det blev tid för lite gröt. Vid halv två la jag henne för att sova, men nej då hon vägrar som vanligt. Plötsligt öppnades dörren av att Björn och Helena kom för att hämta pengarna och kvittot till våra köksstolar som skulle hämtas på chili. Såg då att hon hade skickat sms till mig en halvtimme innan och frågat om jag var hemma, ojdå! Hade ju mobilen på ljudlös. Helena sa till mig att gå ut med henne i vagnen så hon skulle somna eftersom hon såg att hon inte ville sova i sin säng. Så det gjorde jag, tog en liten promenad och tre min senare så sov hon! Haha det här går inte, hon måste kunna somna i sin säng på em också eftersom morgonen och kvällen går så bra. Julia sov en timme ungefär då Helena och Björn kom tillbaka med stolarna... Ja jag kan ju säga att dom där är jag nöjda med. Nu sa älskling att det inte blir något mer handlade på ett tag, haha men det kan jag förstå eftersom vi handlat så mycket nytt till vår lägenhet. Älskling kom iaf hem vid tio med chinamat till mig eftersom han inte hade varit hemma, var supergott! Inte ofta man äter det. Han ville så gärna se Oc så blev lite tittande från början eftersom han inte sett det, vid halv tolv var jag så trött att jag höll på att somna i soffan men min lilla älskling sa prompt att jag skulle ligga hos honom i soffan. Somnade till slut i soffan och vaknade vid halv ett då han hade tittat till avsnitt tre, han tycker serien är så grymt bra. Gick och la oss och sov efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar